Vær oppmerksom på at bildene er veiledende. Nyanser kan avvike fra virkeligheten.
1/4
John Derian Picture Book, utgitt av New Mags, representerer den første samlingen av John Derians fortryllende illustrasjoner i deres autentiske tilstand. Samlingen spenner over levende blomsterarrangementer og fugletitting til intrikate portretter, håndtegnede skrifttyper og storslåtte naturscener. Denne boken står som et mesterverk ved skjæringspunktet mellom kommers og kunstnerisk uttrykk, og er en ideell gave. John Derian Picture Book har nådd status som en bestselger i New York Times og har blitt utnevnt til årets gavebok av flere publikasjoner, inkludert Luxe Interiors + Design, The Los Angeles Times og The Chicago Tribune. John Derian etablerte sitt eponyme merke i 1989. Hans reise begynte med de nå legendariske dekorative tallerkenene prydet med kunst fra 1800-tallet, hentet fra uvanlige og antikke bøker. Over de følgende 25 årene har hans firma vokst og nå omfatter det også gaver og hjemmeinnredningsartikler. Med fire egne butikker i New York og Massachusetts, samt over 600 forhandlere globalt, inkludert de prestisjefylte Neiman Marcus og Liberty i London, har hans merke blitt internasjonalt anerkjent. ISBN 9781579656478
Vær oppmerksom på at bildene er veiledende. Nyanser kan avvike fra virkeligheten.
John Derian Picture Book, utgitt av New Mags, representerer den første samlingen av John Derians fortryllende illustrasjoner i deres autentiske tilstand. Samlingen spenner over levende blomsterarrangementer og fugletitting til intrikate portretter, håndtegnede skrifttyper og storslåtte naturscener. Denne boken står som et mesterverk ved skjæringspunktet mellom kommers og kunstnerisk uttrykk, og er en ideell gave. John Derian Picture Book har nådd status som en bestselger i New York Times og har blitt utnevnt til årets gavebok av flere publikasjoner, inkludert Luxe Interiors + Design, The Los Angeles Times og The Chicago Tribune. John Derian etablerte sitt eponyme merke i 1989. Hans reise begynte med de nå legendariske dekorative tallerkenene prydet med kunst fra 1800-tallet, hentet fra uvanlige og antikke bøker. Over de følgende 25 årene har hans firma vokst og nå omfatter det også gaver og hjemmeinnredningsartikler. Med fire egne butikker i New York og Massachusetts, samt over 600 forhandlere globalt, inkludert de prestisjefylte Neiman Marcus og Liberty i London, har hans merke blitt internasjonalt anerkjent. ISBN 9781579656478