1/5

New Mags

Chanel - The Karl Lagerfeld Campaigns

839,00 kr 

inkl. 0% MVA

I nettlagring (kun 1 stk. igjen)

Du kan bestille flere varer enn vi for øyeblikket har på lager. Vær oppmerksom på at hele bestillingen din vil bli sendt når alle varene er klare til å sendes. Leveringstiden vises i kassen.

Inkludert i kampanjen: 20240604 Campaign | Design in stock
  • Fant du en billigere pris?

  • Ny kunde?

  • 100 dagers returrett på lagerførte varer

  • Gratis frakt over 1000 kr*

Varemerke:

New Mags

Designer:

Thames & Hudson

Bredde:

20.5 cm

Høyde:

29 cm

Dybde:

2.8 cm

Artikkelnummer:

10694963

Vær oppmerksom på at bildene er veiledende. Nyanser kan avvike fra virkeligheten.

I 1983 overtok Karl Lagerfeld ledelsen for det prestisjefylte Chanel, et helt tiår pluss to år etter grunnleggeren Coco Chanels bortgang. Lagerfelds ankomst markerte en gjenfødelse for merkevaren, der han gjennomførte en omveltende forandring av dets image. Han utmerket seg ikke bare med sine modige kolleksjonsframstillinger, men også ved å personlig fotografere hver reklamekampanje, en bragd som var uovertruffen blant moteskaperne. Boken Chanel - The Karl Lagerfeld Campaigns har blitt skapt i et samarbeid mellom Chanel og Karl Lagerfeld selv. Boken presenterer et nøye utvalgt utvalg av fotografier som fremhever de imponerende plaggene, som har blitt båret av kjendiser og ledende modeller som Claudia Schiffer, Kate Moss og Cara Delevingne. Denne praktboken gir et unikt innblikk i motehusets utvikling gjennom Karl Lagerfelds perspektiv og fotografiske talent.

Relaterte produkter

Relaterte produkter